Fire on the Water

Kai Tanok

Az évszázadok során a Kai szerzetesek mesteri szintre fejlesztették a harci tudományukat. Ezek a tudományok Kai tanok néven ismeretesek, és a Kai Uraknak ezeket kell megtanulni. Te csupán a felsorolt tanok közül ötöt sajátítottál el. Hogy melyik ez az öt, azt magad döntöd el. Minthogy veszélyes küldetésed során az összes tan nagy hasznodra lehet, óvatosan válassz. A megfelelő tan alkalmazása a megfelelő pillanatban megmentheti az életed.

Amikor kiválasztottad az öt tant, írd be őket az Akciótáblázat megfelelő rubrikájába.

Álcázás

Ez a tan lehetővé teszi, hogy a Kai Úr valósággal beleolvadjon a környezetébe. A szabadban észrevétlenül el tud rejtőzni a fák vagy a sziklák között, s úgy haladhat el az ellenség közelében, hogy az nem látja. Városban vagy falun a Kai Úr helyi lakosnak látszik, az ottani nyelvet beszéli, és ez a képessége segíti biztos búvóhelyhez.
Ha ezt a tant választod, írd be az Akciótáblázatba az Álcázást .

Vadászat

Ez a képesség teszi lehetővé, hogy a Kai Úr soha ne éhezzen a vadonban. Mindig tud élelmet vadászni magának kivéve, amikor pusztaságban vagy sivatagban van. A tan segítségével a Kai Úr lopakodva tudja megközelíteni a zsákmányát.
Ha ezt a tant választod, a következőket írd az Akciótáblázatba: Vadászat, nincs szükség élelemre, amikor az utasítás értelmében enni kell.

Hatodik érzék

Ez a képesség figyelmezteti a Kai Urat a leselkedő veszélyre. Egyben leleplezheti a kalandok során előbukkanó idegen személy vagy tárgy valós célját.
Ha ezt a tant választod, az Akciótáblázatba ezt írd: Hatodik érzék.

Nyomkövetés

Eme tan segítségével találja meg a Kai Úr a helyes ösvényt a vadonban, az adott személyt vagy tárgyat a városban, ennek a segítségével fejti meg a nyomok titkait. Ha ezt a tant válaszod, írd az Akciótáblázatba: Nyomkövetés.

Gyógyítás

Ennek a tannak a segítségével lehet visszaszerezni a harcban elvesztett Szívóssági pontokat. Ha ezt a képességet választod, hozzáadhatsz egy-egy Szívóssági pontot az eredményedhez a könyv minden egyes olyan számozott szakasza után, amelyiknél nem keveredtél harcba. (Csak akkor használható, ha Szívóssági pontjaid értéke már az eredeti összegük alá esett vissza.) Ne feledd, hogy a Szívóssági pontjaid összege nem emelkedhet a kiindulási összeg felé.
Ha ezt a tant választod, írd ezt: Gyógyítás +1 Szívóssági pont minden egyes harc nélküli szakaszért.

Fegyverforgatás

A kai kolostorba belépő minden egyes növendéket kiképeztek egy-egy fegyver kiváló kezelésére. Ha a kai tanok közül a fegyverforgatást választod, úgy dobnod kell egy tízoldalú kockával, hogy kiderüljön, hogy az itt látható fegyverek közül, mely fegyvernek a forgatását tanultad meg. Ha ezzel a fegyverrel lépsz harcba, Harci Ügyességed pontszámához adj hozzá 2-őt.

  • 0 = Tőr
  • 1 = Lándzsa
  • 2 = Buzogány
  • 3 = Rövid kard
  • 4 = Harci kalapács
  • 5 = Kard
  • 6 = Balta
  • 7 = Kard
  • 8 = Harci bot
  • 9 = Pallos

A tény, hogy mestere vagy egy bizonyos fegyver forgatásának, nem jelenti azt, hogy ezzel fegyverrel indulsz kalandos utadra. Ám kalandjaid során lehetőséged lesz fegyvert szerezni. Nem vihetsz magaddal 2 fegyvernél többet!
Ha ezt a tant választod, ezt írd az Akciótáblázatba: Fegyverforgatás …………………….. fegyvernemben + 2 Harci Ügyességi pont, ha ez a fegyver van kézben.

[illustration]

Elmepajzs

A Sötét Urak és számos más gonosz lény támadhat rád Elmecsapással. Az Elmepajzs Kai tudományának segítségével nem veszítesz Szívóssági pontot, ha ilyen támadás ér.

Ha ezt a tant választod, írd be az Akciótáblázatba: Elmepajzs, nincs pontveszteség Elmecsapásos támadás esetén.

Elmecsapás

A Kai Úr ennek a tannak a segítségével, elméjének erejével is képes megtámadni az ellenségét. A közönséges harci fegyverekkel együtt használható, és amikor ezt a tant használod, kettőt hozzáadhatsz a Harci Ügyesség pontjaidhoz. A kalandok során felbukkanó lények közül azonban nem mindegyikben lehet kárt tenni Elmecsapás segítségével. Erre a kalandban mindig kapsz megfelelő utasítást.

Ha ezt a tant választod, írd be az Akciótáblázatba: Elmecsapás +2 Harci Ügyességi pont .

Állat-testvériség

Ez a tan képessé teszi a Kai Urat arra, hogy kommunikáljon bizonyos állatokkal, másokat pedig kiismerjen.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Állat-testvériség.

Telekinézis

Ennek a tannak a segítségével a Kai Úr pusztán a koncentrációja segítségével képes kisebb tárgyakat mozgatni.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Telekinézis..

Ha sikeresen befejezted ezt a kalandot, a következő könyvben már eggyel több Kai tant sajátítottál el. (Te választhatod ki, melyik legyen majd az!) Ez a plusz képesség, no meg azok a különleges tárgyak, amelyeket az első két könyvben magadhoz vettél, segítenek majd Magányos Farkas következő kalandos útján, melynek címe: Kalte barlangjai.

(A Table of contents megnyomásával visszatérhetsz a főmenübe!)

Project AonFire on the Water